Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Szkolenia ekonomiczne w czasie kryzysu
2009-02-26 13:18:09

Kryzys finansowy, kryzys gospodarczy – wielkie słowa o przerażającym wydźwięku pojawiające się każdego dnia w prasie, telewizji i w Internecie. Ale gdzie w tym wszystkim odnaleźć można informacje o kryzysie jednostkowym, który zdążył już dotknąć szarego człowieka? Gdzie odnaleźć informacje o tym, jak zwykły Kowalski może uchronić się przed finansowym upadkiem?

Artykuł Szkolenia ekonomiczne w czasie kryzysu
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer
2009-05-27 14:08:50

Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności.

Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem
2009-05-29 16:22:58

Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan

Artykuł Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem
Nowoczesny sprzedawca
2009-07-02 10:35:02

Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi.

Artykuł Nowoczesny sprzedawca
Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG
2009-07-24 15:03:12

„To była mieszanka zaskoczenia i niedowierzania”- tak Jens Zimmermann, Zarząd Staufen AG, opisuje pierwsze reakcje na katastrofalną sytuację gospodarczą końcówki ubiegłego roku. Ponad 50 gości z zainteresowaniem śledziło jego opis dotychczasowego przebiegu kryzysu gospodarczego w ramach merytorycznego dialogu w siedzibie firmy Staufen- zamku w Köngen. Zgodnie z mottem: ”Z sukcesem przez kryzys” – przedmiot tego spotkania dalece wykraczał poza czysty opis sytuacji obecnej. Spotkanie postawiło sobie za cel wykazać, jakie możliwości oferują nowoczesne metody zarządzania, które pozwalają w sposób optymalny dostosować się do zmieniających się warunków na rynku konkurencji i wyjść wzmocnionym z kryzysu.

Artykuł Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia human resources Ostróda, Kujawsko - Pomorskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.